3 dôležité zásady, ako napísať dobrý príspevok na blog.

4.64/5 (11)

Nadpisy ktoré získavajú pozornosť a návštevnosť,sú jedinečnou formou písania. Dobré nadpisy blogových príspevkov majú význam z viacero dôvodov. Po prvé, chcete zaujať natoľko, aby užívateľ cítili nutkanie prečítať si celý príspevok. Po druhé, nechcete nikoho pobúriť tým, že váš názov článku nebude relevantný s obsahom. Po tretie, chcete, aby váš príspevok na blog pomohol zvýšiť návštevnosť vyhľadávačov, takže sa musíte zamerať aj na kľúčové slová, v názve článku. Nie je to jednoduché, ale môžete dodržať všetky tri zásady.

 

Zvláštnosť a pozornosť

Vaše názvy článkov na blogu by mali byť zaujímavé. Mali by podnecovať čitateľov natoľko, aby ich chceli kliknúť na odkaz na váš príspevok a čítať ho. To neznamená, že jednoduché názvy nie sú účinné. Sú! Avšak musíte dodržať mix kreatívnych a intuitívnych nadpisov, aby ste získali to najlepšie z oboch svetov.

 

Vyhnite sa návnadám

Nechcete byť obviňovaný, že podvádzate a  na základe názvu je potom užívateľ sklamaný pretože obsah, nezodpovedá názvu článku. Môžete si viac uškodiť ako pomôcť. Ak dávate návnadu v názve príspevku, musíte si byť istý, že obsah tomu zodpovedá.  (Poznámka: Môžete argumentovať, že niektoré naše média sa tejto zásady nedržia. Napr. Topky sk. Je to pravda. Avšak to čo tým strácajú, kompenzujú značným prefinancovaním. Teda ak máte pre svoj projekt rozpočet v ich objeme, môže používať zavádzajúce názvy.) 

 

Zvážte optimalizáciu pre vyhľadávače

Písanie názvov príspevkov s cieľom maximalizovať kľúčové slová a s ohľadom na optimalizáciu  (SEO) je skvelý spôsob, ako zvýšiť  návštevnosť blogu zv vyhľadávacích nástrojov. Ak skombinujete  kreatívny nadpis v kombinácií s pravidlami optimalizácie získavate jackpot! 

ĎALŠIE V KATEGÓRIÍ

PÁČI SA TI ČLÁNOK?

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.