Ako napísať hosťujúci príspevok, a ako hosťovať príspevok?

4.75/5 (4)

Hosťujúci príspevok je metóda, ktorú používajú vlastníci blogov na zvýšenie návštevnosti svojich stránok.  Hosťom ponúknu napísať obsah, pre svoj blog, ktorý je v podobnom obsahovom zameraní, ako ostatné príspevky na web stránke. Na oplátku článok obsahuje odkazy na web stránku hosťa,  a jeho meno. 

 

Ako napísať hosťujúci príspevok

Aby ste napísali zaujímavý hosťujúci príspevok, musíte napísať obsah, ktorý je kvalitný a zameraný na vašu oblasť odbornosti, alebo odvetvia. Kvalitu určuje niekoľko kritérií: 

  • Obsahuje článok  vaše odborné znalosti?
  • Je vaše článok napísaný bez gramatických chýb?
  • Obsahuje  odkazy na spoľahlivé zdroje?
  • Poskytuje web stránka, na ktorej je umiestený možnosť, zdieľania, alebo komentárov?
  • Vždy vložte do príspevku svoje meno, uveďte stručnú biografiu a odkaz na svoj blog.

A bez ohľadu na to, kde príspevok bude publikovaný a pre akékoľvek publikum – prioritou by mala byť optimalizácia pre vyhľadávače.

 

Ako hosťovať príspevok?

Ak nie ste dosť významný vo vašom odvetví, silné lokality a komunity nebudú mať záujem o váš článok, a je ho publikovanie. 

  • Identifikujte svoje miesto v danej oblasti  a udržte si ho.
  • Vyplňte svoj vlastný blog s vysoko kvalitným obsahom.
  • Identifikujte blogy, ktoré majú dobrú povesť vo vašom odvetví.
  • Nájdite podobné blogy vyhľadávaním kľúčového slova „hosťovanie“ alebo „odoslanie príspevku“.

Kontaktujte blogy, pre ktoré máte záujem napísať hosťujúci príspevok a vysvetlite  svoj zámer. Uveďte na svojom blogu, oblasť vašej odbornosti, a témy o ktorých by ste chceli písať, pripojte aj svoje skúsenosti a zručnosti. Dajte lokalitám, odkaz na svoj vlastný blog. Takmer vždy, ostatní vlastníci blogov, navštívia váš blog, aby preskúmali vaše odborné znalosti, než zvážia prijatie ponuky ako hosťujúceho blogera. 

 

Kvalita

Mnoho web stránok ponúka umiestenie hosťovaného príspevku. Avšak vyhľadávače penalizujú web stránky, ktoré sú určené iba na umiestnenie odkazov.  Ak je ich cieľom je viac spätný odkaz, ako čitateľ. Vyhnite sa týmto stránkam a ak ponúkate obsah, mal by byť rovnako kvalitný, ako by ste ho písali pre seba na svoj blog. 

ĎALŠIE V KATEGÓRIÍ

PÁČI SA TI ČLÁNOK?

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.