Ako optimalizovať blog?
Váš blog môže v priebehu času, prirodzene priťahovať návštevnosť vyhľadávačov. Optimalizované blogy, majú v prvom rade, jasnú štruktúru. Jednoduchú navigáciu. Každý článok je nastavený a prepojený tak, že dovoľuje navráť o kategóriu vyššie, alebo na titulnú stranu. Dobre prepojené podstránky, majú potenciál pre dobré zobrazovanie vo výsledku vyhľadávania. Ako správne optimalizovať blog?
Registrácia do katalógov
Ak ste ešte nezaregistrovali vaše web stránky do pár zaujímavých katalógov, chýba vám tak zopár zaujímavých jednosmerných odkazov. Ale skôr než začnete s registráciou do katalógov, mali by ste vedieť viac o optimalizácií blogu. Potom vaše záznamy môžu napomôcť vašej stránke získať lepšie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania na niektoré kľúčové slová.
Kľúčové slová
Máte na výber. Môžete cieliť na všeobecné kľúčové slová s vysokou návštevnosťou, v tomto prípade máte pomerne malú šancu na dobré poradie vo výsledku vyhľadávania a tak vám veľkú návštevnosť neprinesú. Alebo sa môžete sústrediť na kľúčové slová, ktoré prinesú väčšiu návštevnosť, čo ale neskôr vedie k väčšiemu počtu odberateľov a čitateľov. Dajú sa považovať za „lukratívne kľúčové slová“. Môžete ich nazývať akokoľvek, ale dôležitý fakt je , že vám nemusia prinášať najväčšiu návštevnosti, ale často prinášajú najväčší zisk.
Väčšia návštevnosť = viac odberateľov, väčší predaj? Nie vždy
Možno vás to prekvapí, ale nie vždy existuje vzťah medzi vysokou návštevnosťou a vysokým predajom. Veľa dobre zarabajúcich web stránok dosahujú priemernú návštevnosť. Pretože majú dobre zacielené kľúčové slova, pre svojich návštevníkov. Tie im prinášajú menšiu návštevnosť, ale užívateľ ktorý prichádza nájde to čo hľadal. Sú dobre zacielené pre určitú skupinu.
Dĺžka vyhľadávacieho dopytu
Nedávne prieskumy ukázali, že najvyššia miera konverzie z návštevnosti vyhľadávačov pochádza od ľudí, ktorí pri vyhľadávaní zadávajú štyri slová. Je to skvelá informácia pre váš blogu. Môžete sa zamerať na akúkoľvek kombináciu štvorslovnej frázy, relevantnú pre vaše odvetvie. Zvýšite si tak pravdepodobnosť, dobrej indexácie stránky a lepšie sa zacielite na záujem užívateľa. Nie sú to však len štvormiestne frázy, ktoré získajú návštevnosť – existujú aj dvoj a troj slovné frázy, sú prínosné.
Umiestnenie kľúčových slov
Váš blog môže byť vyskladaný tak, aby opakoval kľúčové slová, na ktoré sa chcete zamerať. Vlastnosti blogu a zapracovanie kľúčových slov môžete využiť pri vytváraní názvu článku, názvy kategórií, názvy stránok, značky, pri vytváraní odkazov, a tak optimalizovať blog .
Budujte prepojenie
Zapnite informačné kanály web stránky a používajte ich na propagáciu blogu. Ak do svojho nadpisu a popisu zahrniete lukratívne kľúčové slovo, ktoré ste použili v názve a popise, všetky tieto spätné odkazy budú obsahovať toto kľúčové slovo. Roboty sledujú odkazy na vaše web stránky a orientujú sa aj podľa kľúčových slov ktoré obsahujú. Ak použijete tento tip a skombinujete ho s ďalšími uvedenými, pocítite synergický efekt a záujem vyhľadávacích robotov.
Pravidelné prispievanie
Čím viac budete publikovať, tým viac začne byť vaša stránka zaujímavá pre roboty. Nakoniec sa môže na stránku vrátiť niekoľko krát za deň aby kontroloval a mohol indexovať novo pridaný obsah.
Nemusíte písať dlhé príspevky niekoľko krát denne. Článok si môžete rozdeliť na niekoľko častí a mnohé technológie dnes, už dovolia automatické publikovanie odložené o pár hodín, či dní. Tak si môžete články napísať v jeden deň vopred.
Komentáre