Majitelia malých podnikov majú na dosah všetky možné druhy marketingových nástrojov a trikov. Jedným z marketingových nástrojov, ktoré môžete pridať do celkovej stratégie je váš emailový podpis.
Musím sa priznať, že aj ja sama som roky tomu neprikladala význam. Až som sa jedného dňa pristihla, že si tieto podpisy pozerám a nie raz kliknem na odkaz v podpise. Uvedomila som si ich význam. A tak prinášam niekoľko tipov, čo by mal váš emailový podpis určite obsahovať.
Odkaz na vašu webstránku a sociálne siete
Je samozrejmé, že vás napadne v podpise pripojiť odkaz na váš web a sociálne siete. Je to jednoduchý spôsob ako ľuďom povedať viac o tom čo robíte. Dokonca môžete pripojiť aj viac webstránok a logo.
Je to skvelý spôsob ako budovať povedomie o značke. Budete prekvapený, koľko ľudí na tieto odkazy naozaj kliká.
Odkaz na váš blog
Máte osobný, alebo firemný blog? Prečo ho nezahrnúť do svojho emailového podpisu? Blog je jedným z aspektov internetového marketingu, ktorý sa neustále aktualizuje. Hodnotný obsah na blogu udrží pozornosť vášho publika. Pridať výzvu do emailového podpisu , aby si váš blog pozreli, prípadne jeho najnovší príspevok vám môže otvoriť cestu k unikátnym partnerstvám.
Pripojte ukážky vašej práce
Ste autorom zaujímavej knihy, alebo máte v ponuke zaujímavý produkt? Zdieľajte odkaz na najnovšie ukážky vašej práce vo svojom emailovom podpise.
Ak ste fotograf, môžete pridať odkaz na vaše najnovšie fotografie. Ak ste napísali ebook, môžete ponúknuť odkaz na stiahnutie. Ak ste mali verejné vystúpenie, a existuje záznam, môžete pridať odkaz, alebo ak sa chystáte rečniť na nejakej konferencii. Zvýšite tak povedomie o tom, čo robíte.
Priama ponuka
Pozvite ľudí, aby si navštívili vašu web stránku, ponúknite im svoje služby, alebo produkty. Môžete pridať napríklad odkaz na kalendár vašej obsadenosti. Je to jednoduchý spôsob ako nenásilne osloviť zákazníka.
Štatistický údaj
Štatistiky a údaje zohrávajú dôležitú úlohu v marketingu. Vzhľadom na obrovské množstvo informácií na internete, ľudia čoraz viac hľadajú špecifiká a fakty. Získali ste zaujímavé štatistické poznatky? Prečo to nespomenúť v emailovom podpise? Môže to byť oveľa efektívnejšie ako zdieľanie jednoduchého motivačného textu.
Napríklad: „XY malých podnikov v súčasnosti používa Facebook reklamu, vďaka čomu zvýšili svoj zisk o xy € ročne. Ak kliknete na tento odkaz, môžeme si naplánovať konzultáciu aby ste dosiahli to isté.“
Záver
Optimalizácia podpisu prostredníctvom emailu je malý, no efektívny nástroj ktorý zapadá do celkovej marketingovej stratégie. Môže zlepšiť vaše pôsobenie a pomáha pasívne osloviť viac ľudí. Ak ste ak ešte neurobili je najvyšší čas.