Google Insights – 3 šikovné google nástroje

Ak ste ako väčšina on-line spoločností, máte množstvo dát na dosah ruky. Vaším cieľom by malo byť, zmeniť tieto údaje na štatistiky, ktoré budú pre vás prospešné. Spoločnosť Google propaguje použivanie uvedených nástrojov. Pretože vám pomôžu ak ide o  spotrebiteľský prieskum, súvislosti vyhľadávania a trendy. 

 

GOOGLE CONSUMER SURVEYS (SPOTREBITEĽSKÉ PRIESKUMY GOOGLE)

 

Najlepší spôsob, ako zistiť, čo si zákazníci a potenciálni zákazníci myslia a ako premýšľajú, je opýtať sa ich. Prieskumy Google umožňujú osloviť zákazníkov prostredníctvom internetu. Lepšie pochopia marketingové úsilie vašej spoločnosti, čo vám pomôže pri ďalších obchodných krokoch.

Zatiaľ iba v USA

Pomocou služby Prieskumy Google sa môžete zacieliť na všeobecnú populáciu. alebo iba na používateľov smartfónov.  Vybrať si užívateľov s určitom veku, pohlaví, krajine alebo regióne v USA. Môžete tiež vybrať preddefinované voľby, ktoré obsahujú vlastníkov malých a stredných podnikov a manažérov, používateľov médií, používateľov predplatených videí a študentov.

Spoplatnené

Štruktúra prieskumu zodpovedá vašim potrebám. Prieskumy Google sú za spoplatnené za každú dokončenú odpoveď. Niektoré odpovede sú náročnejšie  alebo vyžadujú dlhšiu odpoveď od publika. Cena sa pohybuje od 10 centov po 3 doláre za dokončenú odpoveď. Prieskum je obmedzený na 10 otázok.

Spoločnosť sa sama rozhoduje, koľko odpovedí zaplatí. Google odporúča 1 500 odpovedí na dosiahnutie najlepších výsledkov, a minimálne 100 odpovedí pre základný prieskum. 

 

CORRELATE GOOGLE (VZORY VYHĽADÁVANIA) – NEZAHŔŇA SLOVENSKO, ČESKO ÁNO. 

Prínos Google Correlate  (Google korelácia – * korelácia – vzájomný vzťah medzi dvoma predmetmi.spočíva v schopnosti nájsť vzory vyhľadávania, ktoré odrážajú trendy vyhľadávania. Ide o  opak Google trends. V Google trends zadáte dopyt a získate informáciu o frekvencií zadávania dopytu do Google. V google correlate získavate informáciu o súvislostiach s vyhľadávacím dopytom. 

Google Insights

Akékoľvek informácie, ktoré nájdete v službe Google Correlate, môžete použiť pre svoje potreby v súlade so Zmluvnými podmienkami spoločnosti Google.

Môžete vyhľadávať podľa časového obdobia alebo podľa krajín.  V prípade časového obdobia, zistíte napríklad, kedy má vybraný produkt sezónu predaja.   Môžete vyhľadávať vzory, odhaľujú súvisiace produkty. Môžete porovnať aký je rozdiel v jednotlivých krajinách, napríklad Anglicko a USA. 

GOOGLE TRENDS (PRE SLOVENSKO, NEFUNGUJE VŽDY SPOĽAHLIVO. ČESKO LEPŠIE) 

Je samozrejmé, že inteligentný majitelia podnikov chcú vedieť, čo budú  zákazníci v budúcnosti požadovať. Služba Google Trends im môže pomôcť predvídať trendy v konkrétnom odvetví.  Služba Google Trends dokáže v najrôznejších kategóriách a krajinách odhaliť najviac vyhľadávané témy v reálnom čase. 

Google Trends môžete použiť na; vyhľadávanie trendov, marketingových príležitostí,  vyhľadávanie špecializovaných produktov alebo tém a to aj  podľa lokality a  trendov miestnych nákupov. 

Ak chcete používať službu Google Trends, zadajte do vyhľadávacieho okna kľúčové slová alebo tému a zobrazia sa vám výsledky filtrované podľa pohly, časovej osi, kategórií alebo konkrétnych web stránok, ktoré zahŕňajú vyhľadávanie obrázkov, vyhľadávanie správ, vyhľadávanie YouTube a nakupovanie Google.

Pomocou jedného alebo viacerých týchto nástrojov Google môžete získať obrovské množstvo dát. Ide o  cenné informácie, ktoré prinesú prospech vašej spoločnosti.

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.