Podpora od WebSupport vo forme hostingu. (Krátky rozhovor)

4.29/5 (7)

Priznám sa, že tento článok sa mi nepísal ľahko. Nie je mojím cieľom, reklamovať či preferovať jednú službu (nástroj, aplikáciu…) pred inou. Tento blog nemá, a ani nebude mať za ciel aby sa stal reklamným blogom plným PR článkov. Dôverne ale poznám mnohé trápenia, občianskych združení, či neziskových organizácií. A a tak viem, že až na pár vyvolených ťažko bojujú ak ide o získavanie rôznej formy podpory. 

Dnes už je bežná a dokonca nevyhnutná súčasť propragácie web stránka. Môže priniesť ďalšie zdroje príjmu pre komunitu s dobrými myšlienkami. Viac v článkoch:

 

Webstránka nevyhnutne pre svoje fungovanie potrebuje aj hosting. Zjednodušene povedané je to priestor, kde sa nachádza. Na Slovensku je niečo cez 2400 registrátorov, a dá sa predpokladať, že väčšina hosting aj ponúka. 

Medzi najväčšie spoločnosti patria: Websupport, Webglobe, WebHouse, Active 24,  a ďalšie. Je dosť pravdepodobné, že z niektorými z nich už svoje skúsenosti máte. V čom je WebSupport iný? V podpore neziskových organizácií, občianských združení, blogérov a podpore ľudí ktorý majú svoj sen, ale na začiatku úplne malo peňazí. 

WebSupport

Porovnanie podielu na trhu

 

Ak žiadateľ splní podmienky, dostáva plne hodnotný hosting pre svoju web stránku zdarma. Zámená to ušetrenie počiatočných nákladov v priemere cca 50 až 70 eur (na rok). Možno si poviete, že to nie je až tak veľa. Ale začínať nejaký projekt, naplniť svoje vízie, v prvých krokoch je to hlavne náklad. Preto som na svojom blogu pred nejakým časom napísala článok o tom, ako je možné požiadať si o podporu. 

Keďže som sama takto vybavila hosting pre 4 občianske združenia, viem, že je to klasický hosting, so všetkým čo má mať a bez problémov. Jedno z týchto občianskych združení ho využíva už druhým rokom.  Pár ľuďom som teda doporučila aby si podali žiadosť. Na moje prekvapenie, som sa stretla s podozrievavosťou, nedôverou a skepsou. 

Preto som sa rozhodla pre napísanie ďalšieho článku a požiadala WebSupport o krátky rozhovor. Otázky boli pôvodne smerované ma mňa a tak som ich preposlala marketingovému oddeleniu: 

 

Budú mi chodiť emaily normálne a môžem používať poštového klienta? 

Áno, úplne bežne ako v prípade štandardného komerčného hostingu.

Čo ak poruším nejaké podmienky, že nebudem na stránke pracovať, do-účtujú ma spätne? 

Raz za rok posielame výzvu (emailom) na obnovenie spolupráce. Čiže vidíme, aký obsah je na webe, či je tam nejaká aktivita a či ma zmysel pokracovať v spolupráci. 

A čo o rok, iba tak ma vypnú a nebudem vedieť kedy?

Najprv posielame email s výzvou na obnovenie spolupráce, potom príde výzva na platbu, a ešte aj druha výzva na platbu. To všetko trvá približne mesiac 😉 

Dávajú 3G lebo je to málo, a to mi nebude stačiť  čo potom?

Dávame 3GB, lebo to bohate postačuje  🙂

Malé písmena a ceny bez DPH lebo niečo skrývajú.

Všetko je zadarmo 😉 

Určite mi to nedajú, nemôžeš im napísať ty?

Ak spĺňajú podmienky, ktoré máme na websupport.sk/freeweb, nemáme dôvod nechváliť. Radi podporujeme dobre veci 😉 

 

Smajlíky sú pôvodné. Text som neupravovala, a aj keď sú odpovede stručné, je to naozaj tak. A teším sa tomu,  že Slováci o takúto podporu už nemusia žiadať GoDady, alebo Google ale môžu dostať pomoc a podporu aj doma na Slovensku. (Za čas aj rozhovor ďakujem p. Richardovi Čermákovi. )

ĎALŠIE V KATEGÓRIÍ

PÁČI SA TI ČLÁNOK?

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.