Prečo si založiť firemný blog?

4.8/5 (10)

Písať firemný  blog je efektívna marketingová taktika. Blogy dávajú podnikom príležitosť diskutovať o produktoch, zdieľať nadchádzajúce informácie o produktoch, službách alebo spoločnosti a povzbudiť takmer čokoľvek v podnikaní. Blogovanie vytvára on-line buzz a word-mouth marketing.

Okrem toho obchodné blogy poskytujú iný, ďalší spôsob, ako môžu spoločnosti prepájať propagačné akcie a novinky na webe  s cieľom ďalej propagovať marketingové správy a zviditeľňovať prítomnosť spoločnosti na internete.

 

Firemný blog môže zvýšiť predaj:

Obchodné blogy sú vynikajúce predajné nástroje a poskytujú  spoločnosti príležitosť propagovať svoje produkty, služby, predaj a ďalšie. Blogy umožňujú podnikom neustále upozorňovať nielen na svoje produkty, ale poukázať aj  na ich výhody. Keďže blogy poskytujú aktuálne informácie, ponúkajú zákazníkom skvelý spôsob na hľadanie najnovších správ a ponúk o existujúcich alebo nových produktoch.

Blogy môžu poskytnúť zákazníkom pocit, že sú v centre diania a získavajú exkluzívne tipy, pretože sú súčasťou blogovej komunity.

 

Firemný blog môže zvýšiť spokojnosť zákazníkov:

Blogovanie je interaktívne a umožňuje obojsmerný rozhovor. Vzhľadom na tento potenciál komunikácie sú blogy skvelým spôsobom, ako zdieľať informácie so zákazníkmi a vypočuť si ich spätnú väzbu. Zákazníci, ktorí  cítia ako ich spoločnosť počúva a reaguje na ich potreby, s väčšou pravdepodobnosťou vytvoria emocionálne spojenie so spoločnosťou. A to  je základná požiadavka na budovanie vzťahu so zákazníkom. 

 

Firemný blog pomáha budovať značku:

Každá firma vytvára v očiach spotrebiteľa značku a obraz. Blogy dávajú spoločnostiam príležitosť budovať image značky. Konzistentné pripomínanie značky vedie k pocitu bezpečnosti a stability u zákazníka. A to  sú hlavné faktory potrebné na vybudovanie lojality u zákazníkov.

 

Varovanie na záver:

Obchodné blogy sú časová investícia, ale táto investícia sa môže vyplatiť v podobe zvýšeného predaja, spokojnosti zákazníkov a lojality zákazníkov. Je však dôležité, aby obchodné blogy boli napísané tak, že vzbudzujú príjemné pocity, ktoré uvítajú zákazníkov a nemajú chuť ho hneď vypnúť. Vyhnite sa firemnej rétorike a žargónu. Reagujte na pripomienky zákazníkov a pracujte na rozvoji pocitov komunity. Taktiež sa uistite, že informácie, ktoré ste uviedli vo svojom firemnom blogu, majú zmysel a pravidelne sa aktualizujú, takže užívatelia dôvod vrátiť sa.

ĎALŠIE V KATEGÓRIÍ

PÁČI SA TI ČLÁNOK?

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.