Tajomstvá blogu

4.67/5 (6)

Najlepší blogeri ak už blogujú dosť dlho a postrehnú zopár veci, ktoré fungujú  prinášajú im výsledky. Tieto tajomstvá vám pomôžu k ešte úspešnejšiemu blogu.  

 

Tajomstvo linkov

Najlepší blogeri považujú za dôležité vnútorné prepojenie, najmä na začiatku príspevku. Tieto interné odkazy sú skvelé pre optimalizáciu pre vyhľadávače a taktiež pomáhajú udržať  užívateľa na blogu o niečo dlhšie.  Uistite sa, že odkazujete na iný príspevok z vášho archívu článkov, a odkazujete na neho niekde na začiatku nového príspevku. 

Ak chcete použiť externý odkaz, a poslať užívateľa na inú web stránku, nemal by sa nachádzať na začiatku článku a tiež by odkaz nemal byť aktívny cez kľúčové slovo, ktoré ste zapracovali do článku.   Zároveň sa však vyhýbajte používaniu príliš veľa odkazov, inak riskujete, že vyhľadávače označia váš blog, ako spam. 

 

Tajomstvo kľúčových slov

Existuje veľa tipov na optimalizáciu pomocou kľúčových slov, a ako ich zapracovať do obsahu. Najdôležitejšie je zapracovať kľúčové slová čo najvyššie v príspevku, teda do názvu článku, popisu článku. Zároveň sa však vyhnite tomu, aby pôsobili ako zoznam kľúčových slov. Zapracovanie kľúčových slov, nesmie zhoršiť kvalitu príspevku. 

 

Tajomstvo frekvencie

Najlepšie blogy publikujú veľa obsahu. Pozrite si napríklad Mashable.com, koľko príspevkov denne publikujú. Väčšina blogerov nemôže denne vytvárať také množstvo obsahu. Ale čím viac obsahu budete publikovať , tým viac bude váš blog rásť. Je na vás, aby ste sa rozhodli, koľko obsahu dokážete reálne vytvoriť, ale  spravidla väčší obsah sa rovná väčší rast. Viac informácií o frekvencii príspevkov.

 

Tajomstvo trpezlivosti

Najlepší blogeri vedia, že úspech nepríde cez noc. Musíte sa držať svojho blogu, pravidelne písať a byť trpezlivý a vytrvalý.

 

Fokus

Je dôležitejšie, aby ste sa sústredili na rast vášho blogu, namiesto toho, aby ste sa rozširovali. Je dobré roztiahnúť krídla a rozvíjať svoju prítomnosť na sociálnych sieťach, ako je Twitter, Facebook, LinkedIn atď. Avšak, kvalita vášho obsahu a aktivít by nemala trpieť, pretože ste diverzifikovali vašu online prítomnosť. Uistite sa, že váš blog je vždy vašou najvyššou prioritou, pretože ak sa kvalita vášho blogu zhorší, nikto ho nebude chcieť čítať bez ohľadu na to koľko máte príspevkov na sociálnych sieťach. 

 

Niche – Tajomstvo konzistencie

Najlepšie blogy začínajú tým, že sa zameriavajú na konkrétnu oblasť. Vyberte si svoje miesto a držte sa ho. Ako váš blog porastie, môže rozšíriť svoje pole pôsobností a písať o ďalších nových súvisiacich témach, ale hlavným účelom by malo byť poskytnutie obsahu súvisiaceho s vašou „Niche“- hlavnou témou. Konzistencia je nevyhnutná, pokiaľ ide o budovanie značky a mena blogu.

 

Tajomstvo názvov príspevkov 

Najlepší blogeri vedia, že dobré  názvy  príspevkov môžu pomôcť zvýšiť návštevnosť blogu. Huffington Post venoval množstvo času a úsilia  A / B testovaniu  svojich nadpisov v príspevkoch, aby dokázali identifikovať ktorý nadpis má väčšiu účinnosť. 

Užívatelia vidia váš príspevok na stránkach ako je Twitter, Facebook, RSS kanály a ďalšie. A tiež vo výsledku vyhľadávania. Mali by ste preto zvažovať pomer kľúčových slov, a podnecovanie zvedavosti užívateľa. 

Napríklad pomocou nástrojov  na analýzu web stránky  a skracovačov   URL adries môžete sledovať a vyhodnocovať aké nadpisy fungujú  najlepšie pre zvyšovanie návštevnosti blogu.

 

Tajomstvo originálnosti obsahu

Nepoužívajte kopírované články s iných web stránok. Dôležitý je aj váš prínos a názor k danej téme. Dôvod prečo užívatelia začnú váš blog navštevovať je jeho jedinečnosť a pravidelná aktuálnosť obsahu. Môžete písať o témach, ktoré sa nachádzajú aj na iných web stránkach, ale s vlastným jedinečným podaním.

 

Tajomstvo prispievateľa

Najlepšie blogy majú tých správnych ľudí, ktorí píšu obsah. Existuje veľa blogov, ktoré sú špičkové, pretože prispievatelia sú buď odborníkmi a majú veľa skúseností v okruhu tém v ktorých sa pohybujú, alebo ich osobnosti majú zvláštne kúzlo a vedia zaujať. 

 

Tajomstvo vzhľadu 

Spôsob zobrazenia blogu má významný vplyv na jeho šancu na úspech. Najlepší blogeri to vedia, a preto vytvárajú spôsoby a cesty sledovania obsahu. Zaistia si tak aby všetky príspevky vyzerali konzistentne, od záhlavia po umiestnenie obrázkov v článku. Blog by mal byť vizuálne príťažlivý. Ak je obsah dlhý mal by byť prekladaný obrázkami. Môžete vkladať aj videa  a ďalšie vizuálne prvky aby web stránka pôsobila atraktívne. 

ĎALŠIE V KATEGÓRIÍ

PÁČI SA TI ČLÁNOK?

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.